İlk defa pasif olmak: trend topic

İLK DEFA PASİF OLMAK VEYA İLK P 

İlk defa pasif olacaklara muhteşem tavsiyeler: pasif gay olmak istiyorum

Nedir bu ilk defa pasif olmak anlamadım gitti. Aslında anlamıyor değilim de, işime gelmiyor! işime gelmeyen kısmını da belli kadınım ayol... Hani inansam mı inanmasam mı onu da bilmiyorum. Bunca insan yalan mı söylüyor yani. Bunca insan diyorum çünkü geniş bir kitle bu trendi takip ediyor...Twitlerimi ve blogumu takip edin desem bu kadar takipçi bulamam. Her yerde karşıma çıkıyor.. twitter da face te veya özellikle de arkadaşlık siteleri ve chat sohbet odalarında görüyorum. Rumuzlar ise şöyle ilk p, ilk pasif, ilk pasif deneyim, ilkim ol, ilk kez, vb İlk defa pasif olan işte yüzlerce.. İlk olsun ne diyelim, mademki 1000'i de bir 1'i de bir siz mutlu olun yeter :) Zira ilk deneyimlerinize eşlik edecek travesti partner çok. Ancak bu trendi belirtseniz de belirtmezseniz de olan size olacağı için bence fazla altını çizmeyin, çünkü kimse sizi yargılamıyor. İnsanların kaç kere bir travesti ile veya kimle ne yaptığıyla değerlendirdiğimizi düşünüyorlar galiba.? Ne alakası varsa Bizi biz yapan fantezilerimiz değildir. Fanteziler cinsel hayatımızın heyecan verici ve tahrik edici oyun arkadaşlarıdır. Herkese psikolojik açıdan sağlıklı seksler diliyorum.... İlk defa pasif olacaklar ayriyeten yol yordam öğrensinler :)



Yorumlar