Adana Gay Bing ve Yahoo'da ilk sırada


Adana gay sohbet kelimeleri bölgede en çok aranan kelimelerden bir tanesi. Google, Yahoo ve Bing Arama motorlarındaki değişiklikler nelerdir?








Değerli takipçiler ve ziyaretçilerimiz. Yaptığımız çalışmalar sonucu, Adana gay blog sitelerimiz Bing ve Yahoo gibi arama motorlarında ilk sayfada ve ilk sırada. Ancak Google'daki sıralamamız çok değişken. Bunun sebebi Google'un en çok tercih edilen, kullanılan arama motoru olmasından ötürü manipüle ediliyor olmasıdır. Google'un kendi öz çocuğu olan Blogger bile bundan herhangi bir avantaj sağlamıyor. Yani ben Blogger olsam koskoca Google babam bana niye öncelik tanımıyor diye küserim inanın ki :). Yani Milletin sitelerine bakıyorum saçma sapan yazılar oradan buradan kopyalama olmasına rağmen bir şekilde ilk sıraya gelirken benim kendi ellerimle google'un öz çocuğu olan blogger'da yazdığım yazılar, ürettiğim içerikler bir türlü ilk sayfaya gelmiyor. Gelmiyor derken tabiki geliyor.. Hemde onlarcası birden geliyor :) Ancak özellikle Adana gay sohbet kelime çiftine yaptığım çalışmalar bol içerikli bol yazılı olan bloglarım olduğu halde bazen hayal kırıklığına uğrayabiliyorum... Elin oğlu Yahoo ve Bing ise Google'un öz çocuğuna daha çok sahip çıkıyor daha bir özen gösteriyor. Kullanıcı sayısı arttıkça Muhtemelen Yahoo ve Bing gibi arama motorları da Manipüle edilmeye başlayınca ozaman işin rengi ne olur bilemem :) şimdilik bu kadar..Dilerseniz sizin için yaptığıumız muhteşem gay sohbet ve arkadaşlık sitesinde ilanınızı bırakabilirsiniz.

Yorumlar